- Inicio
- Ikastaro guztiak
- Komunikazio ez bortitzean
- Komunikazio Ez Bortitza: Jirafa Hizkuntza Ikastetxeetan
Contenidos
- 10 secciones
- 56 lecciones
- 15 horas
Expandir todas las seccionesPlegar todas las secciones
- MODULO 1: KOMUNIKAZIO EZ BORTITZA (KEB)Marshall Rosenberg-ek sortutako Komunikazio Ez Bortitza ereduaren lehen gerturaketa bat egingo dugu hezkuntzako testuingurura egokituta. Erlazioak eta egoerak ahalik eta eraginkortasun gehienakin elikatzeko asmoz, adierazi nahi duguna zintzoki adieraztea eta enpatiaz entzuteak denon beharrak asetzeko bideak irekiko dizkigu. Honek, gatazken kudeaketarako ibilbidea erraztuko digu.7
- MODULO 2: ESPAZIO SEGURUA ERAIKIZIkastetxetxeak eta gelak ikasketa esanguratsuak izateko gune seguruak izatearen garrantzia oinarri hartuta, espazio fisiko eta elkarbizitzarako gakoen zertzeladak landuko dira.6
- MODULO 3: GERTATZEN ZAIGUN ARGITZEKO BALIABIDEAKKEB-eko bi erramientak sakonduko dira, adierazpen zintzoa eta entzute enpatikoa. Ereduak ematen dizkigun elementuei erreparatuz, gertatzen zaiguna argitzea ahalbideratuko digu.6
- 4.1BIDEOA: Gertatzen zaiguna argitu29 minutos
- 4.2BIDEOA: Proposamenak ikasleekin, Emozioak eta beharrak ezagutzen29 minutos
- 4.3AUDIOA: Meditazioa, gertatzen zaidana argituz4 minutos
- 4.4ARTIKULUA: Emozioak eta beharrak ezagutuz
- 4.5FITXA: Adierazpen zintzoa eta entzute enpatikoa
- 4.6FITXA: Sentimendu eta beharren katalogoa
- MODULO 4: AMORRUAAmorruaren kudeaketarako gakoak landuko dira.5
- MODULO 5: MUGAK ETA GATAZKEN KUDEAKETAGatazken kudeaketa eta mugak jartzerako beharrezkoak ditugun hainbat hausnarketaz gain, hauek ezartzeko osagaiak landuko dira.6
- MODULO 6: IRITZIA EMAN ETA JASOSakontzen goazen erramientak, norbere iritzia eman edo besteena jasotzeko baliagarriak izango zaizkigu.5
- MODULO 7: AUTOESTIMUA 1Ikasleen autoestimua une desberdinetan ari gara elikatzen. Gustoko ez zaizkigun jokaera eta jarreretan, beraien irudia nola babestu landuko dugu atal honetan.6
- MODULO 8: AUTOESTIMUA 2Gustoko zaizkigun jokaera eta jarrerak ere ikasleen autoestimurako une aproposa izan daiteke. Ikus dezagun nola aitortu balorazio inkondizionaletik.7
- 9.2BIDEOA: Autoestimua gustoko egoeratan32 minutos
- 9.3BIDEOA: Proposamenak ikasleekin, Autoestimua22 minutos
- 9.4AUDIOA: Zenbateko balioa dut?4 minutos
- 9.5ARTIKULUA: Haurren bizi proiektuan bidelagun
- 9.6ARTIKULUA: Helburua, haurrarekin konektatzea, ez aldatzea
- 9.7FITXA: Autoestimua gustoko egoeratan
- 9.8FITXA: Mezu baikorrak
- MODULO 9: AUTOESTIMUA 3Irakasle/hezitzaileon autoestimua elikatzea norbere ardura izateaz gain, ikasleentzat ere eredu izan daiteke. Ikus dezagun nola zaindu gaitezken eta zeren arabera baloratzen garen profesionalki.4
- MODULO 10: FAMILI BILERAKFamiliekin egingo ditugun elkarrizketa edo bileratan lagungarri egin dakizuken hainbat ideia landuko dira atal honetan.4
Este contenido está protegido, ¡por favor acceder y inscribirse en el curso para ver este contenido!